mazurek

Pracownia informatyki i reklamy

jak stworzyć sklep www
helion                                                                                          jak stworzyć sklep internetowy

--produkty--
Świadczę usługi w zakresie reklamy: prasowej: ogłoszenia, artykuły reklamowe, wkładki reklamowe; wydawniczej: broszury, foldery, ulotki, katalogi, papier firmowy, koperty, kalendarze, wizytówki, identyfikatory; wystawienniczej: wystawy sklepowe, gabloty; internetowej: prezentacja firm na moich stronach internetowych, tworzenie stron internetowych, ogłoszenia, artykuły, galerie zdjęć, filmy; audiowizualna: filmy reklamowe, programy sponsorowane; pocztowej: listy reklamowe, pocztówki reklamowei wiele innych.

Jako nowopowstała firma mazurek Pracownia informatyki i reklamy w przeciągu najbliższych miesięcy serwuje swoim klientom szereg promocji: usługi informatyczne w symbolicznej cenie, usługi reklamowe w cenie kosztów materiałów, darmowe doradztwo informatyczne i reklamowe, gratisowe usługi, programy partnerskie i wiele innych.
helion
                                                                  --reklama--
Reklama czym jest każdy wie, spotykamy ją na ulicy, w pracy, w domu. Reklama jest najważniejszym składnikiem promocji. Istnieje wiele form i środków reklamy, które wpływają na skuteczną promocję firmy.

--www--
Obecnie strona internetowa jest niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa. Służy do: prezentacji firmy, sprzedaży towarów i usług, współpracy z kontrahentami, zdobywania nowych klientów, rekrutacji pracowników, budowania wizerunku firmy oraz komunikowania się z otoczeniem

     --multimedia--
Oprócz usług reklamowych i informatycznych oferuję usługi foto i video. Oferta usług fotograficznych zawiera nie tylko typowe zdjęcia dodokumentów: dowodów osobistych, paszportów, ale także zdjęcia nietypowe, okolicznościowe,  kolaże, retusz fotografii i wiele innych. 

                                           Kluczem do sukcesu jest pomysłowość.         helion.pl

Celem działalności mazurek jest  zapewnienie sukcesu właścicielom nowopowstających i już istniejących małych firm, a przez to podwyższenie ich jakości życia.

Całołciowa identyfikacja firmowa to podstawowe narzędzie do budowy wizerunku marki na rynku. Niezapominajmy, że wizerunek graficzny firm i produktów jest integralną częścią obrazu przedsiębiorstwa i decyduje o wartości rynkowej firmy i wytwarzanego produktu. Umiejętnie zarządzana marka jest podstawą w walce o zaistnienie i przetrwanie firmy na rynku.

Logo (logotyp) stanowi znak wizualny firmy, produktu, akcji, organizacji itp. Symbolizuje ono wszystko, czym firma lub produkt jest obecnie i czym może stać się w przyszłości; jest wyznacznikiem wartości rynkowej i społecznej firmy.

Wizytówka, papier firmowy itd są złożonymi elementami identyfikacji wizualnej firmy.
Podstawowy system identyfikacji wizualnej składa się z: symbolu firmy (logo), kolorów firmowych, typografii, druków firmowych, materiałów reklamowych, wystroju firmy oraz informacji wizualnej.

Kompleksowy system identyfikacji zawiera Księga Corporate Identity. Jest to kompleksowa identyfikacja firmowa, służąca budowie wizerunku marki na rynku. Opracowanie Księgi CI obejmuje całokształt działów komunikacji wizualnej: kulturę firmy, zachowanie firmy, identyfikację wizualną, wizerunek personalny pracownikow, identyfikację wizualną w punktach obsługi sprzedaży oraz identyfikację wizualną w internecie.
helion

Każdy komunikat wizualny powinien zawierać w sobie określone elementy a wtedy jego transmisja jest wykreowana celowo. Zapraszam do współpracy.
Nie powinieneś pozostawać w tyle.
przegońmy konkurencję;)

backe-biznesGuestBookcontact